Thursday, June 22, 2006

I passionately hate shopping


Eu îs de părere că supermarket-urile ar trebui dotate cu paturi. Numărul paturilor ar trebuii să fie direct proporţional cu dimensiunea magazinului. Mama spune că urăşte calculatorul din cauză că mă vede tot timpul la calculator. Eu urăsc shopping-ul pentru că trebuie să alerg ore întregi după ea ca să aleagă cele mai roşii roşii, cele mai coapte banane şi "cele mai organice produse". De haine nici nu mai zic... Cel mai eficient îi să faci listă de acasă cu ce-ţi trebuie şi să nu pierzi timpul în magazin, dar unii chiar au o pasiune în asta. Alţii ar putea zice că de ce trebuie să mă duc şi eu la shopping, ei bine eu incerc să evit pe cât posibil...

4 comments:

Anonymous said...

la faza asta de acord cu tine, i hate shopping too :D

madmax said...

Eh, pai asta e chestia ca din timpul de shopping nici 0.001% nu l-am petrecut in magazine de IT.

Anonymous said...

100% de acord :D.. bine k acum sunt baiat mare... si pana la urma intelege si mama .. k io .. chiar un am chef de cumparaturi

P.S. Excluzand domeniul IT

madmax said...

Asta e, vrei femeie trebuie să suporţi tortura numită shopping.


.