Sunday, June 25, 2006

Mexicanii

De la anul nu mai fac ELL (ora la care cică învaţam engleză, nu îs io aşa paralel şi profa o zis că pot să mă duc la ora de engleză normală, da îs mai comod :P ) şi anul ăsta am făcut până am terminat clasa a 9-a. Pentru că aveam lunch chiar la mijlocul acestei ore profesoara ne dădea voie să mâncăm în clasă. Mexicanii după tradiţia lor se îmbulzeau la uşă ca nişte animale înfometate de 3 zile şi după ce îşi luau mâncarea, direct în clasă, ei îşi luau primii mâncarea deobicei că faceau jogging până în Cafeteria (clădirea unde se serveşte lunch-u). Eu eram mai civilizat, terminam de mâncat şi apoi mergeam în clasă, în clasă ce sa vezi: mexicanii ciorchine pe cele 3 iMac-uri. Mă uit strâmb şi-mi caut altceva de lucru. Adică să nu-mi pot eu citi mailu din cauza la nişte mexicani puturoşi şi nespălaţi? Adică cu ce îs ei mai bravi să nu pot citii pe forum ultimele posturi? Ce mă deranja şi mai tare îi că ungeau tastaturiile de puteai ghici ce au avut la lunch de pe tastatură şi jucau jocuri tâmpite java pe net. În ultimu timp nici nu era aşa rău că am întrebat-o pe profă dacă pot asculta muzică la iPod în clasă cât ţine pauza (vreo juma' de oră) şi o zis că nu o deranjează deşi în scoală nu avem voie.
Zi după zi trebuia să aştept până se săturau mexicanii de jocurile ălea stupide de copii retarzi şi de celebrul mirror magic până în ziua în care mi s-a aprins becu să blochez java şi website-u ăla, gamehouse.com parcă. Am reuşit numai la două calculatoare că la unu o stat toată ziua un pitic. Ziua următoare abea aşteptam să văd cu satisfacţie cum se enervează mexicanii. M-am aşezat strategic să îi pot urmări şi cu un zâmbet diabolic îmi urmăream planul în acţiune. Se enervau şi dădeau cu pumnii în monitor să creapă de ciudă spre satisfacţia mea. Calculatorul la care încă mai mergeau jocurile n-am apucat ziua aia dar ziua următoare m-am asigurat să nu le mai meargă nici un joc. Sic! Acum aveam 3 iMac-uri la dispoziţie. O încercat ei să facă să le meargă jocurile dar fară nici un rezultat şi în fond nu avem voie să jucam jocuri pe net la şcoală. În ultimele zile de şcoală am reactivat java pe un calculator să le fac puţin în ciudă, am stat eu şi am jucat jocuri tâmpite java în timp ce ei salivau şi se repezeau repede să verifice dacă nu cumva merg şi la calculatorele celelalte. După ce mă săturam îi lăsam joace şi ei, dar pe rând la un singur calculator că au fost nesimţiţi.

Morala: nu vă puneţi cu haclerii români.

No comments:


.