Saturday, August 05, 2006

Cu bicicleta


Azi am fost într-o mică excursie cu bicicleta prin zona Bothell. N-am ştiut că peste drum de noi se află începutul unei aleei care duce destul de departe. Aleea îi interesctată des de străzi şi şerpuieşte pe lângă un râu plin de raţe curioase, sau înfometate? Când m-am oprit lângă râu o raţă urmată de încă vreo zece ţop ţop se apropie de mine cu repeziciune, era ca un fel de atac al raţelor, destul de ciudat, parcă scria pe fruntea mea mâncare de raţe pe gratis. (în limba lor bineînţeles) Probabil s-au obişnuit cu oamenii care le dau de mâncare pentru că au venit până la picioarele mele fără nici o frică. Cum mergi pe alee în stânga şi-n dreapta parcări mari aproape goale şi tot câte un teren de baseball, nuştiu dacă am văzut vre-un teren de fotbal. Aproape era să uit, a fost foarte nais. Mâine poate uploadez ceva poze înafară de poza asta că acum nu am chef. Noapte bună.

Am pus aici nişte poze.

No comments:


.