Tuesday, August 01, 2006

Zoso returns! ca să îşi ia revanşa... (cică)

...pentru că s-a simţit jignit că am uitat să menţionez sursa în postul ăsta. (dar nici măcar nu e el sursa principală, motiv în plus să se calmeze) dar a şi scris pe blogu lui că ciordesc şi îs jenant. Link aici.


zosolino (8/1/2006 8:08:20 AM): nu ma simt ofensat
zosolino (8/1/2006 8:08:26 AM): dar m-ai luat o data la pula
zosolino (8/1/2006 8:08:37 AM): ca tu esti smecher si eu m-am balbait la radio
zosolino (8/1/2006 8:08:44 AM): si m-am gandit sa ti-o platesc

Cică nu te simţi ofensat dar atunci atunci de ce vrei să mi-o plăteşti? Aşa de plictiseală? I-am spus clar că pe mine mă doare fix la pulpă de postul ăla, am uitat doar să scriu sursa şi dacă aşa tare îl deranjează îl pot şterge fără nici o problemă şi despre emisiunea la radio eu nu am vrut să fiu şmecher că el s-a bâlbâit la radio ci am scris doar ce am crezut, nici prin cap nu mi-a trecut că domnia sa va da pe aici şi se va simţi jignit de postul ăsta dar nu de aia sare el aşa în sus.

Anyway, o să încerc să evit să mai postez pe blog telenovele dinăstea...

2 comments:

Anonymous said...

Puţin cam lame să faci chestia asta publică pe blog. Mai ales când chiar e vina ta.

madmax said...

Bine că vrea să mi-o plătească.


.