Tuesday, June 27, 2006

Zoso la radio Lynx

Zoso, faimosul blogger anunţa pe blogu lui în 26 iunie "mâine mă fac de râs la radio" şi întradevăr s-a făcut de râs, părerea mea. Mai bine îşi vedea de blogu lui. Eu n-am mai auzit de radio Lynx până acuma şi destul de slab s-au descurcat. Prezentatorul se tot bâlbâia şi se tot întrerupea emisia pe net. Cred că ăştia o avut record de audienţă de pe spinarea lui zoso că cel puţin pe chatul lor am înţeles că a fost record, eram vreo 50. Pe chat se vorbea ca la piaţă, la un momentdat prezentatorul a citit toate nick-urile de pe canal, foarte neprofesional. Întrebarea care ne-a chinuit pe toţi a fost: Nihasa este sub masă? :)) Într-un final ne-a răspuns apoi a mai răspuns şi la alte întrebari. De ce ziceam că mai bine îşi vedea de blogu lui? Când l-am întrebat ceva de iPod el a citit iPod în româneşte, nu cum se citeşte în engleză (aipod) apoi când a încercat să răspundă la o întrebare de pe chat legată de activitatea lui sexuală prezentatorul l-a întrerupt "până se mai liniştesc sufletele", pleosc. + alte gafe, oricum o să avem şi înregistrarea, cel puţin acolo nu cred că se tot întrerupe.

2 comments:

Anonymous said...

find un radio pe net, era normal ca prezentatorul sa interactioneze.
radioul are 3 saptamani, oamenii sunt noi, unii dintre ei sunt mai neexperimentati.
eu cred ca a iesit bine, overall.

Dana said...

O emisiune ca oricare alta.
O experienta noua.
Nu stam acum sa cantarim lucrurile pozitive si negative, din aceasta activitate.
:)
Parerea mea.


.